vineri, 19 martie 2010

Nassim Haramein - Teoria unificată a campului

     În timp ce căutam niște informații despre metodele de observație în astronomie, am găsit o conferință a unui anumit Nassim Haramein despre fizica cuantică, teoria relativității, cosmologie, TOE etc. Văd că tipul are și o organizație (nu secretă) științifică.
     Am inserat mai jos cele două părți, a câte 4 ore fiecare. Da, am scris bine: 4 ORE fiecare, în total, 8 ore, adică exact programul de lucru al unui bugtar. Fericiți fie aceștia deoarece, dacă s-ar uita într-o zi la această conferință, nu s-ar mai plictisi la muncă. Ah, tocmai mi-am dat foc la valiză. Ia sa vedem câți bugetari îmi citesc blog-ul. Muhahaa!
     Menționez că nu am apucat încă s-o văd. O să revin cu comentarii după vizionarea completă... lucru care va dura ceva timp (deh, nu-s bugetar să o văd într-o zi de lucru).

Vizionare plăcută!

Partea 1

Partea 2

2 comentarii:

  1. Daca, dupa prima vizionare, ai sa vrei sa il mai vezi o data, mai pe indelete, sa stii ca asa am patit si eu si presupun ca si altii. E normal (=firesc) atata timp cat Nassim integreaza in teoria sa T O T , inclusiv spiritul uman. Acorda-i timpul tau cu toata increderea.

    RăspundețiȘtergere
  2. In mare stiu despre ce vorba, insa pare interesant ca tipul vorbeste despre tot in one shot, ceea ce inseamna o imagine de ansamblu despre, cum ati scris si dvs, TOT. Am fost pus in situatia de a revedea documentare/cursuri stiintifice despre fizica, cosmologie, astronomie etc. Nefiind domeniul meu de pregatire, din pacate, diger putin mai greu informatiile de genul.

    RăspundețiȘtergere

Dacă nu dețineți cont Google, vă rog alegeți de mai jos opțiunea Nume/Adresă URL.