miercuri, 14 aprilie 2010

„Nanovacață”


M-am învrednicit și eu în final să scriu ceva despre nanovacanța de acum câteva săptămâni. După cum ziceam într-o postare anterioară, am fost la Bușteni de duminică până marți. În prima zi am prins vreme superbă (chiar am stat în tricou câteva ore bune), a doua zi a fost în principal înnorat, iar a treia zi, când am fost la Sinaia, am prins o vreme de tot rahatul: frig, înnorat, ceață (în special pe munte).
Țin să menționez că vânzătorii de la magazinele de lângă gara din Sinaia au o mare problemă: nu vor bani. I-am rugat să ne țină bagajele până vine trenul și cât ne plimbăm noi prin oraș, iar ei nu au vrut... toți au spus că nu au voie. Eh, doar trăim în România, unde oricine e un potențial escroc, deci nu știu de ce m-am gândit că oamenii ăia chiar ar avea încredere că nu le vom face probleme. Sau poate credeau că de fapt suntem teroriști și ca bagajele noastre sunt bombe? Nu voi afla niciodată...
O să pun în curând (diseară, după ce vin de la școală, sper) poze pe Picasa.

2 comentarii:

Dacă nu dețineți cont Google, vă rog alegeți de mai jos opțiunea Nume/Adresă URL.