sâmbătă, 17 iulie 2010

"Yoctoexcursie" cu cortul, peste Dunare

Dupa o saptamana destul de grea (o sa revin cu siguranta cu detalii asupra motivelor care au ingreunat aceasta saptamana), o sa ma duc cu cortul, cu niste prieteni, peste Dunare, la un lac situat la vreo 5-10 min de mers cu masina spre Dinogetia. Partea minunata este ca, daca va fi cer senin la noapte (si, dupa  cum se prognozeaza, va fi) voi putea poza cu EOS 350D-ul luna si stelele. Can't wait!
Am mai pozat luna la inceputul anului, de revelion (2009-2010), undeva in sudul judetului Constanta, aproape de granita cu Bulgaria, in padurea Baneasa, insa pe vremea aia foloseam un Olympus FE-210,  aparat foto care, fiind compact, nu m-a ajutat sa fac cine stie ce poze. De vreti sa le vedeti, puteti intra aici. Insa, in seara asta, avand in vedere ca voi folosi un aparat semipro, sper sa am rezultate mult mai bune.
O sa pun zilele urmatoare pozele facute in aceasta "yoctoexcursie".


PS: Probabil va intrebati ce este ala un "yocto". Ei, bine, raspunsul poate fi gasit aici.

5 comentarii:

  1. Hai ca am avut parte de excursii si mai scurte, chiar 2, tot peste Dinogetia. Si cum ramane cu pozele cu stelele? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh... am visat eu stele verzi cand vomitam afara din cort :P Din pacate, nu le-am putut fotografia pt ca erau in mintea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu te-am tachinat dar nu ma asteptam sa recunosti asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh... imi pare rau ca nu am stat si eu sa vad stelele :(. Data viitoare nu mai beau atat...

    RăspundețiȘtergere
  5. ha ha ha ha :D Ce tare. te-a tinut cineva de frunte?

    RăspundețiȘtergere

Dacă nu dețineți cont Google, vă rog alegeți de mai jos opțiunea Nume/Adresă URL.