vineri, 22 mai 2009

"Microexcursie" în Munții Dobrogei

De ceva timp mă tot chinui să mă înscriu în astroclubul din cadrul Complexului Muzeal de Științele Naturii Galați. Azi am reușit în sfârșit și imediat am primit oferta de a merge în noaptea asta, împreună cu ceilalți membri ai astroclubului din Galați și cu cei ai clubului din Iași, în Munții Măcin, la vreo 20 de kilometri de localitatea 23 August (al cărei nume nu înțeleg de ce a rămas același ca pe vremea comunismului), la observații astronomice, cu cortul.
Entuziasmat, am început ulterior să-i invit și pe unii dintre prietenii mei... mi s-au făcut promisuni bla, bla, bla pentru ca în final aproape toți să refuze. Astfel, o să mă duc doar cu prietena mea. Si ea e superîncântată, însă nu în primul rând pentru că va vedea stele mai de aproape, ci pentru că de mult își tot dorea să mergem doar noi doi în sălbăticie.
Mă pun pe pregătit bagajul. Revin mâine cu impresii și poze.

6 comentarii:

  1. Chiar imi pare rau, dar ti-am explicat de ce nu imi permit, si sper ca ai inteles...

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce sa se schimbe numele unei localitati numai pentru ca s-a schimbat regimul? S-ar cheltui si niste bani aiurea, in atatia ani s-a format si o identitate. Sa faci cat mai multe poze la stele :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai acea identitate ridica probleme pentru ca oamenii tind sa-si pastreze vechile obiceiuri din perioada comunista.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca aveau oamenii asa niste obiceiuri pe perioada comunista, si acum sunt determinati de nume sa le pastreze. E un nume ca oricare altul, avem si nume ciudate la anumite localitati, si nu le schimbam pt motivul asta sau altele...

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele unei localitati (si nu numai) nu se da de-amboulea (cred ca asa se scrie), ci are semnificatii mai profunde. De exemplu, broastei tale de ce i-ai pus numele "Brosky", si nu "Sternocleidomastoidian" sau "Pix" sau altceva? I-ai pus Brosky pentru ca semnifica ceva pentru tine. La fel e si in cazul localitatii respective.

    RăspundețiȘtergere
  6. De fapt, eu i-am pus numele de-amboulea pt ca nu stiam cum sa o numesc. Si Broski venea de la broasca(+ ca mai auzisem numele asta la broscute). Dar inteleg rationamentul tau siiti dau dreptate.

    RăspundețiȘtergere

Dacă nu dețineți cont Google, vă rog alegeți de mai jos opțiunea Nume/Adresă URL.